Juniorer

Juniortrening 2024

JUNIORTRENING 2024

Vi viderefører tilbudet til våre juniorer med en egen junior-treningsgruppe. Juniorgruppen vil ha fast trening med kvalifiserte instruktører hver mandag fra kl 18-20.

I tillegg legges det opp til en fast dag for 9-hulls runde på banen. Utover faste treninger vil det jobbes for å få til en treningsleir (egenandel), noen dager med spill på 18-hulls baner i nærområdet (egenandel), klubbmesterskap, avslutningsfest, kameratskap, utvikling, mestring og mye moro.

Vi møtes til første trening mandag 20.mai kl 17.45 (Sommerferie uke 27-32)

Prisen for treningene er 2 500,-. Dette inkluderer ballkort til bruk på rangen utenom treningene*.

For å være med i treningsgruppen må du først bli medlem i Lillestrøm Golfklubb – egen innmelding her https://lilgk.no/medlemmer/innmelding

For innmelding i treningsgruppe – kontakt Rémi på remi_46@icloud.com

* Kortet er kun ment til eget bruk, og kan ikke brukes av foreldre, kamerater, søsken e.l. Kortet inndras uten tilbakebetaling ved brudd på reglene.
Ingen funnet.