Informasjon vedr. graving på banen og medlemskontingenten

Av: Martine Brodshaug  |  Publisert: 19. desember 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I fjor hadde vi den lengste sesongen noen gang da banen stengte 17. november. I år stengte vi midt i oktober pga det første snøfallet og like etter begynte NRVA (Nedre Romerike vann- og avløpsselskap) å grave opp banen vår fra green 3, gjennom green 2 og vil fortsette over driving rangen og gjennom chipping greenen og ut til tunnellen på hull 8.

NRVA skal legge ned reservevannledning og den skal følge den gamle vannledningen. Firma Skaaret Landskap skal sette i stand banen og vi får 3 nye greener (2, 3, 7) med nytt vanningsanlegg og vi skal oppgradere vanningsanlegget på hele banen. Vi får ny chipping green som vil ligge bak utslagene på driving rangen.

Banen skal åpnes for spill i mai 2024 med 3 provisoriske greener og banen blir slopet og Hcp tellende.

Styret vil foreslå at medlemskontingenten for 2024 bli den samme som i år:
Voksne over 19 år: kr. 2200,-
Junior tom 19 år: kr. 1100,-