Informasjonsmøte 17. oktober angående graving på banen

Av: Martine Brodshaug  |  Publisert: 1. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Den 17. oktober kl. 18-20 vil det holdes informasjonsmøte for medlemmer angående graving på banen.

Nedre Romerike vann- og avløpsselskap IKS (NRVA) skal bygge en ny hovedvannledning over golfbanen for å sikre forsyningen av drikkevann. Arbeidene har planlagt oppstart i oktober 2023. Driving range, bane og treningsgreener vil være åpne for spill fra våren 2024. Det vil i en periode være noen midlertidige greener, men banen vil fortsatt være HCP-tellende da den vil bli slopet før oppstart.

Istandsettingen etter arbeidene vil medføre en oppgradering av banen med flere nye greener. Dette vil være klart fra august 2024. NRVA benytter rådgivere fra NIBIO og Rambøll, og entreprenør er Arne Olav Lund AS med bistand fra Skaaret Landskap AS.

Det avholdes et informasjonsmøte for medlemmer tirsdag 17. oktober 2023 kl. 18.00-20.00. Møtet holdes hos NRVA, adresse Ruth Maiers gate 22, Strømmen. Prosjektleder fra NRVA vil si noe om prosjektet, og representant fra Skaaret Landskap AS og Norges Golfforbund vil delta.

Vel møtt!