Innkalling til Årsmøte for 2020

Av: Morten Lossius  |  Publisert: 2. januar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Styret innkaller herved til årsmøte i Lillestrøm Golfklubb. Se vedlagte dokumenter.Årsmøtet avholdes 9. februar 2021 kl 18 på Microsoft Teams (kun digitalt møte).

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 18.01.2021 til post@lilgk.no. Det ønskes at vedlagte mal brukes.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på Lillestrøm Golfklubbs hjemmeside.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Lillestrøm Golfklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Lillestrøm Golfklubb. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Lillestrøm Golfklubbs lov. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Lillestrøm Golfklubb kontaktes på post@lilgk.no.