Turneringer

Turneringer resten av sesongen 2023

Av: Steinar Svendsen  |  Publisert: 12. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Banen er nå HCP-tellende. Vi har 2 torsdagsturneringer igjen, nemlig 14 og 21 september kl. 15.00. Mangler du noen runder på Order of Merit eller vil du prøve å forbedre resultatet ditt, så er det muligheter. Meld deg på i Golfbox.Samtidig minner vi om at Match-play som må være avsluttet innen 22.09.23.Har du ikke mulighet til avsluttende spill, så må du gi Walkover.Husk også Klubbmesterskapet(Netto) for seniorer 23.09.23 kl. 11.00 med mat og premieutdeling for diverse tidligere turneringer.

Match-play2010